annasahiti.blogg.se

Min tjusiga finne

Publicerad 2017-07-26 08:00:00 i Allmänt,

Jag läser om en tjej. Hon sitter och funderar lite. Hon kommer snart fram till att hon inte vill läsa bloggar om ätstörningar och självmordstankar. Hon mår ju liksom inte bättre av det.

- Jag vill se det fina livet. Det positiva.

- Det tycker i alla fall jag är viktigt.

- Så nu vet ni varför jag inte läser om det viktiga människor har att säga.

 

Jag läser ett nytt uttalande från samma tjej.

- Låt oss ta en minut och beskåda min tjusiga finne på nyckelbenet.

 

Jag sitter och funderar lite. Jag kommer snart fram till att jag inte heller vill läsa om det viktiga människor har att säga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela